Verzend-, leverings- en retourbeleid webshop
Levering
Wij doen natuurlijk zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bij ons betaal je geen kosten voor transport. Wij bezorgen gratis binnen Nederland en België.
Het transport verloopt via onze vervoerder en gebeurd uiteraard in overleg met jou.
Over het algemeen proberen wij te leveren op werkdagen tussen 9:00 en 18:00.
Helaas kunnen wij het exacte moment van aflevering niet garanderen.
Bedenktijd/retour online bestellingen
Het kan wel eens voorkomen dat je een online bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product bijvoorbeeld toch niet bevalt. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw online bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Het product dient uiteraard onbeschadigd en in originele staat te zijn om deze te kunnen retourneren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw onbeschadigde product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de winkel zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het onbeschadigde product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Het Slaapbankencentrum geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@hetslaapbankencentrum.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.